Cykel på köpet

Hej min tappra skara läsare som kikar in på denna dammiga blogg! Idag har jag övningskört med pappa nästan hela dagen. Jag körde runt i hela Huddinge, Tyresö, Enskede och avslutade det hela med att köra ut till Ingarö för att lämna tillbaka bilen som vi hade lånat av min mamma. Jag tycker att det gick bra men det här med trafikregler är väl inte min starka sida om man säger så. Måste. Plugga. Liksom.

Annars då? Idag bokade jag och pappa resan till New York oxå :D 28 sep- 5 okt blir det och jag längtar ihjäl mig! Vi kommer att bo på ett ganska b hotell men som ligger mitt på Times Square så det är ju nästan så centralt det kan bli. God damn it vad jag vill åka nu på en gåååååång! Snacka om att jag ska shoppa och ta riktiga turistbilder.

Nepp nu måste jag gå och slagga, ska upp 5 imorgon för vi har inventering på jobbet. Hare fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0