180711

Okej, nu har jag haft en paus i mitt övningskörande, eller asså jag har övningskört lite grann hemma men jag har inte haft körlektioner på typ en månad eftersom att jag har jobbat så mycket. Nu blir det dock ändring på det! Jag kommer fortfarande jobba mycket men nu ska jag klämma in lite körlektioner på morgonen innan jobbet...herregud vad har jag gett mig in i?? Har bokat 6 st dubbellektioner och efter dom lektionerna så hoppas jag att jag är redo för att boka uppkörningstid. Det känns ju lite väl optimistiskt men man kan ju alltid hoppas. Det är den här jobbiga teorin som jag måste ta tag i, men jobbar man 24/7 så blir det faktiskt svårt att hinna med...Men målet var ju att ha körkort i september så nu får jag satsa alltså!

På torsdag klockan 07 (wohoo, jag måste gå upp kvart över 5) har jag iallafall körlektion, hoppas på att jag kommer ihåg hur man kör körskolebilen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0