4th of july

Idag fyller jag 20 bast. Det firade jag med att jobba höhöh. Jag firade ju lite med familjen igår och det är ju en vanlig måndag idag så det är väl inte direkt så att jag springer till Systemet och krökar sönder ikväll. Jag jobbar ju trots allt imorgon oxå, man måste ju vara vuxen och ansvarsfull nu ;)

Fick lite USA-inspirerade presenter b.la muffinsformar med Usa-flaggmotiv, en jättestor mysig fleecefilt med amerikanska flaggan och ett par panelgardiner med Manhattan på.

Asbra bild..verkligen..aja jag kanske lägger upp bättre bilder vid tillfälle. Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är så satans trött. Jag börjar ju bli gammal förstår ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0