Körlektion

Hade körlektion imorse innan jobbet. Det gick helt okej, men slarvade en hel del för att jag inte har kört på länge. Min lärare sa att jag måste boka teoriprov typ nästa vecka för det är ca 4-5 veckors väntetid på att få göra provet så det är bäst att boka nästa vecka. Det är bara det att jag inte alls känner mig redo, vet iof inte hur jag känner om 5 veckor men jag är en sån fegis, jag är rädd att jag inte ska klara det och jag kommer att jag kommer att vara så nervös att jag inte kan stå upp. Jag var typ nervös när man hade engelska glosförhör i skolan, hur nervös kommer jag då inte vara när jagh ska göra teoriprovet? Eller ännu värre, när jag ska köra upp! Jag kommer ju göra absolut alla fel man kan göra.
Jag komme rinte ens hinna plugga teori för jag jobbar ju varenda dag + att jag flyttar hemifrån nästa vecka så jag har en del att göra om man säger så. Doubleanus!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejhej! :) Hittade din blogg nyss så tänkte bara slänga iväg en kommentar eftersom att jag läst att vi sitter lite i samma sits. Känns som att alla åker iväg och att man själv inte kommer någon vart haha. Jag håller också på och tar mitt körkort just nu, ska köra upp i slutet av Augusti (blir nervös bara jag läser hur nervös du kommer vara haha) och jag vill bara i väg nu nu nu. Förstod det som att du bor någonstans i Stockholm? samma här haha :P Den här kommentaren var juverkligen random men var bara tvungen att kommentera haha. Hoppas allt går bra med körkortet och att du kommer iväg fortast möjligast! / Elin :)

2011-08-04 @ 02:39:14
URL: http://elinaupairinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0