Halkbana 29 juni

Det blir ingen halkbana för mig imorgon, det var tydligen fullt tråkigt nog så jag får gott vänta tills om 2 veckor. Får väl se det positiva, jag hinner förbereda mig mer ;)
Måste boka några fler körlektioner eftersom att dom är slut nu, jag är ju liksom inte en fullfjädrad bilkörare än om man säger så..
Seriöst, jag kommer bli ruinerad av alla dessa kostnader! Dessutom fick jag min sjukhusräkning idag också. Jag hamnade ju på sjukhus förra veckan för att det hade fastnat ett räkskal i min hals så att jag knappt kunde andas. Jag har inte rååååååd med detta!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: va roligt att du också ska åka! lycka till med körkortet :)

2011-06-15 @ 03:47:08
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0