070511

Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering men det här ska ju bli en aupair-blogg så just nu finns det inte så mycket att skriva eftersom att jag måste ta mitt körkort innan jag kan komma igång med aupair-processen (eller man kan ju påbörja innan men jag väntar tills jag har körkortet för det är lite mycket med jobb och allt nu).

Jag har iallafall haft 4 dubbel-körlektioner den här veckan och det har gått helt okej. Har börjat köra ute bland trafiken nu och det har gått bra än sålänge. På måndag har jag körlektion igen och sen ska jag göra riskettan på fredag. Däremellan får det bli massa körkortsteori hur tråkigt det än är.

Åh vad sugen jag blir på att komma iväg till Usa när jag läser alla aupair-bloggar! Orkar inte vänta längre!!


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Svar;

TACK SÅ MYCKET!!! :D :D Det känns sååå otroligt underbart!

2011-05-10 @ 20:01:11
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Ja, det är verkligen helt otroligt! Men väldigt roligt :D Åh, tack för att du håller tummarna för mig!



Kram

2011-05-12 @ 21:32:03
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0