KÖRKORT!

Jag klarade uppkörningen!! Herrejävlar vad nervös jag var men jag klarade det! Fick självklart fickparkera bara för att jag är sämst på det men det gick helt okej och nu har jag körkort! Galet!

Först fick jag göra en utvändig kontroll av bilen, sen fick jag köra upp på Söderhöjden och fickparkera och därefter åka vidare mot Veddesta och Barkarby och sen ut på motorvägen och svänga av i Kallhäll och tillbaka till Jakobsberg. Känslan när hon sa att jag var godkänd var obeskrivlig, aaaaaaaaaaaah kan inte fatta att jag klarade det! Slapp iallafall att backa runt hörn och backa in på en parkeringsplats så förutom fickparkeringen så hade jag en rätt lätt uppkörning.

Nu jäklar kan jag börja söka som aupair! Och nästnästa vecka så åker jag till New York på en välförtjänt semester, vad ska man säga? Livet leker..


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis! och skönt att du äntligen kan börja din ansökan ! när hoppas du komma iväg som au pair? :)

2011-09-20 @ 18:31:09
URL: http://carroaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0