Teoriprov CHECK!

Hallojsan i stugorna! Idag skrev jag teoriprovet och gissa vad! Jag klarade det! Jag har gått runt med en fet ångest eftersom att jag knappt har hunnit plugga för att jag har jobbat 24/7 men i tisdags tog jag mig i kragen (lite grann iaf) och åkte till körskolan efter jobbet för att sitta och göra teorifrågorna på datorerna som dom har där, så nu har jag varit på körskolan tisdag, onsdag, torsdag och imorse innan teoriprovet och med tanke på hur lite jag hade hunit plugga så var det ju ett fett mirakel att jag klarade provet.

Jag var dock jävligt nervös kan jag säga, vaknade upp ungefär en gång i timmen i natt och kunde knappt äta imorse och när jag väl gick från centralen till Trafikverket är jag skulle skriva provet så kände jag bara hur mina fötter gick långsamare och jag ville helst av allt bara banga och dra hem och äta Ben & Jerrys och kolla på film, men jag genomförde det iallafall. Mitt körkortsfoto som jag tog blev förjävla asfult, såg ut som en åsna men jag bjuder på det. Alla ser väl lite mongo ut på sina körkortsfoton antar jag? Eller sitter jag bara och försöker trösta mig själv..

Tillbaka till själva provet, jag var så sjukligt nervös och bara skakade när jag gick in och satte mig framför datorn och jag kan ju erkänna att jag satt och skakade hela provet igenom för jag fick världens svåraste frågor som man ba ursäkta? Så jag var heeeelt säker på att jag inte skulle få godkänt så ba tröck jag på "klar" och så stod det "Du är GODKÄND" och jag höll på att trilla av stolen av chock. Vilken magnifik lättnad jag känner nu asså! Nu är det "bara" uppkörningen kvar på måndag och jag har en liten känsla av att jag kommer faila bara för att jag klarade teorin, menmen den som lever får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0